Manuele therapie in Culemborg

Als u houdingsproblemen, bewegingsproblemen, slecht functionerende gewrichten of nekklachten heeft, heeft u baat bij manuele therapie in onze praktijk in Culemborg. Een manueel therapeut gaat aan de slag met uw gewrichten. Effecten van manuele therapie zult u vaak direct merken bij bijvoorbeeld schouder- of nekklachten. De pijn wordt minder en de bewegingsvrijheid groter. Ook geeft de manueel therapeut u advies en instructies over hoe u gezond kunt bewegen.

Maak uw afspraak

Nekklachten en andere klachten die onze manuele therapie in Culemborg aanpakt

Onze praktijk in Culemborg biedt manuele therapie aan om onder andere schouder- en nekklachten te verhelpen. Tijdens een intake en onderzoek bepalen we of manuele therapie in onze praktijk in Culemborg geschikt is voor het bestrijden van bijvoorbeeld uw schouderklachten, nekklachten of hoge rugklachten. De onderstaande klachten verhelpen we regelmatig met manuele therapie.

• Nekpijn in combinatie met een kleine bewegingsvrijheid van de wervelkolom
  • Nek- en schouderklachten met uitstraling naar de armen
  • Lage rugklachten, al dan niet met uitstraling naar de benen
  • Hoge rugklachten, al dan niet in combinatie met rib- en borstpijn
  • Duizeligheid bij het bewegen van de nek
  • Kaakklachten, al dan niet in combinatie met nekklachten of heupklachten

Vergoeding manuele therapie

Manuele therapie in onze praktijk in Culemborg, bijvoorbeeld voor uw schouder, valt onder de vergoeding voor fysiotherapie. Afhankelijk van uw aanvullende verzekering en de soort aandoening, wordt de therapie door uw zorgverzekeraar vergoed. Wij informeren u altijd vooraf hierover, zodat u niet voor ongewenste verrassingen komt te staan.

Neem nu contact met ons op

Heeft u last van hoge rugklachten en heeft u vragen over manuele therapie of Cesar oefentherapie in onze praktijk in Culemborg? Of bent u benieuwd naar de tarieven? Neem dan contact op met Houvast Fysiotherapie en informeer naar de mogelijkheden voor manuele therapie voor uw schouder of andere lichaamsdelen. Wij zijn per telefoon te bereiken via 0345-512217 of per e-mail via info@fysiotherapieculemborg.nl.

De uitgangsbasis is dat een manipulatie niet pijnlijk is.

Bij de meeste aanvullende pakketten kunt u maximaal 9 keer manuele therapie vergoed krijgen. Dit gaat ook af van het aantal fysiotherapie behandelingen.

Houvast Fysiotherapie