Manuele therapie in Culemborg

Als u houdingsproblemen, bewegingsproblemen of slecht functionerende gewrichten heeft, heeft u baat bij manuele therapie in onze praktijk in Culemborg. Een manueel therapeut gaat aan de slag met uw gewrichten. Effecten van manuele therapie zult u vaak direct merken. De pijn wordt minder en de bewegingsvrijheid groter. Ook geeft de manueel therapeut u advies en instructies over hoe u gezond kunt bewegen.

Maak uw afspraak

Tijdens een intake en onderzoek bepalen we of manuele therapie in onze praktijk in Culemborg geschikt is voor het bestrijden van uw klachten. De onderstaande klachten verhelpen we regelmatig met manuele therapie

• Nekpijn in combinatie met een kleine bewegingsvrijheid van de wervelkolom
  • Nek- en schouderklachten met uitstraling naar de armen
  • Lage rugklachten, al dan niet met uitstraling naar de benen
  • Hoge rugklachten, al dan niet in combinatie met rib- en borstpijn
  • Duizeligheid bij het bewegen van de nek
  • Kaakklachten, al dan niet in combinatie met nekklachten of heupklachten

Vergoeding manuele therapie

Fitte werknemers dragen bij aan het succes van uw bedrijf. Heeft u als werkgever mensen in dienst die lichamelijke klachten ervaren? Dan kunt u voor uw medewerkers een fysiotherapiebehandeling inplannen. We bespreken en analyseren de klachten en voeren eventueel ook een werkplekonderzoek uit. Daarnaast is er een mogelijkheid tot fitness in onze praktijk.

Contacteer ons

Heeft u vragen over manuele therapie in onze praktijk in Culemborg? Heeft u bijvoorbeeld last van nek- en schouderklachten of hoge rugklachten? Of bent u benieuwd naar de tarieven? Neem dan contact op met Houvast Fysiotherapie en verminder uw gezondheidsklachten. Wij zijn per telefoon te bereiken via 0345-512217 of per e-mail via info@fysiotherapieculemborg.nl.